June 13, 2009

sommarlov09 pt2

Jag har upptäckt att min blogg har blivit som ett enda stort svart hål, vilket inte var meningen från början. Nytt kapitel påbörjat med andra ord & jag tror inte att mina kära läsare blir så besvikna heller.
Hur som, idag fick jag en (enligt mig) alldeles fantastisk idé! Jag behöver något som håller mig sysselsatt & något som jag kan få ut mina känslor genom, jag har testat många grejer men inte den här. Vad sägs om ett musikprojekt? Börja med något enkelt, typ synt eller gitarr (världens mest överskattade & underskattade instrument på samma gång) för att sedan kanske utveckla det. Men, det finns ett problem, för att jag verkligen ska ta tag i det här behöver jag någon mer som vill go bananas!
Jag behöver någon att slösa tid med, någon att slå, älska & gråta med.
Tro det eller ej, jag är faktiskt seriös.

3 comments:

  1. Åh du spelar ju zelda...
    det är ju ett väldigt stort plus i mitt register kan jag känna.
    fast sen saknar jag ju de flesta av resterande egenskaper. haha.

    jag kan spela två låtar på ukulele och några tv-spels soundtracks ifrån zelda på piano.
    haha.

    Fast återigen nej, bara en tanke.

    ReplyDelete
  2. Jag vet inte redigt hur zelda passar in i min plan, men det känns värt att nämna. Ukulele får mig bara att tänka på Per Gessle, lite obehagligt sådär!

    ReplyDelete
  3. Förlåt för att jag inte svarat på din kommentar, jag har varit mer frånvarande än vanlgit den här veckan. Vi borde verkligen ta oss i kragen och lappa ihop saker och ting, även om jag egentligen inte förtjänar så mycket.

    ReplyDelete